
U Zagrebačkoj pivovari potpisan je ugovor o prodaji i distribuciji Ožujsko piva u Koreji s kompanijom CKB koja će raditi promociju i prodaju.
Prilikom svečanosti potpisivanja istaknuta je važnost povezivanja Koreje i Hrvatske, a više od 200 tisuća Koreanaca posjetit će ovu godine Hrvatsku. Regionalni predsjednik Zagrebačke pivovare Sergey Yeskov istaknuo je važnost ovog dogovora.
- Ne možemo reći točno koliko ćemo izvesti u Koreju, ali taj posao će krenuti za dva mjeseca kada završimo sve pravne stvari. Ponosni smo što smo prva pivovara koja će izvoziti na korejsko tržište i nadamo se da ćemo ostvariti dobar rezultat – rekao je Yeskov.Prilikom ptopisivanja ugovora veleposlanik Hyungwon Suh istaknuo je da se nada da je ovo tek početak gospodarske suradnje između dvije države.
- Korejanci sve više dolaze turistički u Hrvatsku, a ovo je prvi ovakav posao koji je sklopljen između hrvatske i koreanske kompanije. Nadamo se da će to biti poticaj za dalje i razvoj suradnje. Hrvatski proizvodi imaju mjesta na korejskom tržištu – rekao je veleposlanik.Zanimljivo je da je potražnja za Ožujskim krenula nakon što je jedan reality show koji je iznimno popularan posjetio Hrvatsku. U njemu se pila Žuja i sudionici su je pohvalili, što je izazvalo pravu salvu mailova prema Zagrebačkoj pivovari, pojasnio je Marko Turčić, manager za izvoz.