
Najavljen kao svojevrsni spiritualni nasljednik Spielbergovog ’Bliskog susreta treće vrste’, ’Dolazak’ je zapravo bliži posljednjem filmu Christophera Nolana ’Interstellar’. Krasi ih ista vjera u bolji svijet i koketiranje sa znanošću. Redatelj Denis Villeneuve kao i uvijek izvrsno gradi napetost i stvara atmosferu, ali njegov posljednji film, nastao prema kratkoj priči Teda Chianga, pada pod teretom vlastite ambicije. Njegova želja je, kao i Nolanu, da gledatelju svakim kadrom oduzme dah, uvjeri ga da gleda nešto epohalno, a ustvari pred njim je tek površno beskrvno djelce.
Politički odnosi između globalnih sila potpuno su simplificirani, a (pseudo)znanost postaje oruđe za manipulaciju osjećajima gledatelja. Ideja jezika i pisma kao mosta koji spaja različite svjetove divna je, ali nedovoljna da bi film nosio status ’velikoga znanstvenofantastičnog filma’ 21. stoljeća, kako ga mnogi već nazivaju.