Facebook trenutno s holivudskim studijima pregovara o proizvodnji TV emisija koje bi se trebale uvrstiti u program krajem ljeta, piše Reuters.
Budžet za jednu epizodu koji će Facebook izdvojiti iznosi 3 milijuna dolara, a nadaju se da će targetirati skupinu u dobi od 13 do 34 godina, s naglaskom na one od 17 do 30.
>>>Ponovno pokrenuta najveća ateistička stranica na Facebooku koju su ‘srušile’ vjerske skupine
U studiju su već spremne drama Strangers i kviz Last State Standing. Nagađanja kažu da će se epizode puštati na tradicionalan način, jedna po jedna, za razliku od Netflixa i Amazona koji puštaju cijelu sezonu odjednom.
Kompanija Apple Inc početkom mjeseca je angažirala Jamieja Erlichta i Zacka Van Amburga, dopredsjednike produkcijske kuće Sony Pictures Television, kako bi vodili tim koji će programirati videozapise.
>>>Facebook odlučio autorima videa na toj mreži platiti udio od zarade na reklamama
Apple je tako prošlog tjedna započeo dugoočekivanu suradnju na reality show-u ‘Planet of the Apps‘, u kojoj programeri pokušavaju pridobiti interes poznatih mentora za što imaju 60 sekundi.
Planovi za budućnost uključuju adaptaciju ‘Carpool Karaoke‘ komičara Jamesa Cordena koja bi s emitiranjem trebala započeti u kolovozu.