[embed]https://www.youtube.com/watch?v=0XbIR7e9PYM[/embed]
Hrvatska je zbog ulaska u finale nogometnog SP-a u fokusu svjetske javnosti, što pridonosi promociji cijele zemlje i turizma, a efekti dodatnih promotivnih aktivnosti već su vidljivi u velikim porastima pregleda web stranica i profila Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na društvenim mrežama, ocjena je direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića.
>>>Franck poslao princu Harryju smirujući čaj od kamilice
"Ulazak Hrvatske u finale nogometnog SP-a povijesni je rezultat koji je ‘odjeknuo‘ i u svijetu, a pridonio je i porastu posjećenosti web stranica HTZ-a za više od 250 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Pritom je najveća posjećenost stranica bila s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, Vellike Britanije, Francuske, Poljske i Nizozemske", iznosi Staničić.
Naglašava i da je publika diljem svijeta odlično prihvatila i novu, skraćenu verziju promotivnog spota HTZ-a "Ambasadori hrvatskog turizma" (s hrvatskim sportašima i umjetnicima), u kojem su sada ostavljeni samo kadrovi s hrvatskim nogometašima.
Staničić otkriva i da je tijekom mini kampanje HTZ-a na YouTube kanalu u srijedu, na dan igranja polufinalne utakmice, ta skraćena verzija spota u par sati prije i nakon utakmice pogledana više od 250 tisuća puta, dok je nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale pregled tog videa ukupno porastao za 161 posto.
Na društvenoj mreži Facebook taj spot tijekom i nakon utakmice ostvario je gotovo 75 tisuća pregleda, dok je objave na globalnoj stranici HTZ-a na toj mreži vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi.
>>>HTZ-ov spot Ambasadori hrvatskog turizma osvojio Travel Video Awards
Vidljivost ‘postova‘ ili objava HTZ-a od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je i na mreži Instagram, gdje je kao i na Twitteru HTZ zadnjih dana i tjedana objavljivala postove prateći sve utakmice hrvatske reprezentacije uz dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta.
Na Twitteru je tako primjerice ostavljeno i više od 2 milijuna impresija te više od tisuću čestitki i poruka podrške, a putem te mreže su se javljale i brojne poznate osobe iz svijeta, među kojima i brojni glumci, poput Russella Crowea i drugi.