
Švicarski proizvođač čokolade Lindt & Spruengli nastoji privući više ljubitelja čokolade u Japanu, Kini, Južnoafričkoj Republici, Brazilu i Rusiji, ističući da ta skupina zemalja za njih predstavlja "ogroman potencijal".
U Lindtu su u godišnjem izvješću o poslovnim rezultatima istaknuli da su njihove podružnice u tih pet zemalja ostvarile "iznadprosječan rezultat" u 2017. godini, uz organski rast od 12,4 posto.
>>>Tržišta su zasićena čokolade: Švicarski Lindt & Spruengli s 5 posto većim prihodima u 2017.
- Taj pozitivan trend generira sve veća potražnja potrošača za kvalitetom, te veća kupovna moć i sve snažnija želja za čokoladom s visokim udjelom kakaa, poručuju iz vodećeg proizvođača u segmentu cjenovno prihvatljivih luksuznih čokolada.
Neto dobit kompanije porasla na 389 milijuna eura
I u drugim su dijelovima svijeta ljudi popuštali iskušenju koje predstavljaju Lindtove čokolade, te je neto dobit kompanije u prošloj godini porasla 7,8 posto, na 452,5 milijuna švicarskih franaka (389 milijuna eura), pokazuje u utorak objavljeno izvješće.
U Lindtu ističu poboljšanje na tržištu ključnih sirovina, kakaa, kakao maslaca i šećera, napominjući da je "urod u 2016/2017. bio puno bolji, čime je omogućen povratak cijena s rekordnih na normalne razine".
>>>VIDEO: Modnom pistom prošetale čokoladne haljine
Napominju da su dobre vijesti stigle iz svih regija, uz izuzetak Sjedinjenih Država, najvećeg tržišta čokolade u svijetu na kojem je Lindt prošle godine zabilježio blagi pad prodaje.
Slabiji rezultat nisu spriječila na nastojanja švicarske kompanije da privuče američke kupce novim pakiranjima i popustima za vrijeme Božića, kao ni opetovanim plasmanom na tržište čokolada bez šećera.