Aktualno
StoryEditor

McCann Worldgroup otkriva istinu na ulicama gradova u više od 100 zemalja

12. Listopad 2017.

McCann Worldgroup u utorak je pozvao sve zaposlene širom svijeta da na jedan dan izađu iz svojih ureda i pridruže se velikom globalnom istraživanju koje ispituje ponašanje potrošača prilikom kupovine, ali i njihov odnos prema kulturnim vrijednostima. Prema riječima predsjednika McCann Worldgrupe Luce Lindnera, bio je ovo prvi slučaj u kojoj je McCann angažirao kompletnu globalnu bazu zaposlenih kako bi stekli detaljne uvide o lokalnim kulturama.

Istraživanje pod nazivom „Istina o ulici“ (Truth About Street) obuhvatilo je oko 20.000 djelatnika u više od 100 zemalja, među kojima su bile i agencije koje u okviru I&F McCann Grupe posluju u jugoistočnoj i sjevernoj Europi. Kroz razgovor i pitanja koja se tiču različitih razina svakodnevice, zaposlenici agencija pokušali su doći do informacija što njihovi sugrađani misle o lokalnoj kulturi, kakvi su im stavovi prema brendovima, tradicionalnoj i online kupovini i sl.

Gotovo 20.000 djelatnika McCann agencija diljem svijeta ispitivalo potrebe potrošača i razmišljanja o sredini u kojoj žive.

„Bilo je jako zanimljivo izaći na ulice i slušati kako našu sredinu i svakodnevicu vide jako različiti profili ljudi, od mladog policajca pa sve do naših umirovljenika. Pritom smo se odlično zabavili i veselimo se vidjeti insighte i s drugih tržišta,“ kaže Martina Jelić, Account Planning Director agencije McCann Zagreb.

 

U Sarajevu, komentari anketiranih građana bili su raznovrsni.

„Europski Jeruzalem, grad Olimpijade, dobre hrane, lijepih žena – samo su neka od zapažanja koja je zapisao McCann team. Osim emotivnih komentara očekujemo da će rezultati otkriti i najčešće stereotipe o našem gradu, kulturi i ljudima,“ navodi Adela Ićindić, Account Manager agencije McCann Sarajevo, koordinatorica projekta u Bosni i Hercegovini.

Luca Lindner, predsjednik McCann Worldgroupa zaključuje:

„Ovo je prvi put da smo angažirali kompletnu globalnu bazu zaposlenih kako bismo razvili detaljne uvide o lokalnim kulturama. Pritom su naši zaposlenici iz prve ruke uvidjeli određene promjene u kulturi i društvu koje utječu na naše klijente i stekli dublje razumijevanje o primjeni ovih saznanja u cilju podrške i razvoja brendova te poslovanja klijenata.“

 

Istraživanje Truth About Street nadgradnja je inicijalne potrage McCanna za istinom o globalnim brendovima koja otkriva promjene ljudske i kulturne dinamike, te pritom inzistira na novom pristupu marketingu nazvanim „duboka globalnost“. Nalazi istraživanja „Istina o ulici“ bit će uključeni u sljedeće izdanje istraživanja „Istina o globalnim brendovima“ (Truth About Global Brands), koje je McCann Truth Central prvi put predstavio 2014. godine. Riječ je o globalnom istraživačkom centru McCann Worldgroupe koji se bavi detaljnom analizom promjenljive dinamike koja utječe na globalni brand marketing.

10. studeni 2024 06:13