
Turbulentnu godinu iza sebe Agrokor završava praskom - tvrtke unutar grupe poslovat će s novim imenom, pa tako Konzum postaje Konzum plus, Ledo plus, Jamnica plus... Je li to dobar marketinški potez ili ne? Za mišljenje smo upitali Dragana Munjizu, uspješnog poduzetnika i menadžera i bivšeg predsjednika Uprave Konzuma.
- Konzum je par puta mijenjao ime - Konzum, Unikonzum, Konzum, ne vidim nikakvu razliku između Konzuma i Konzuma plus. Jasno je što se preimenovanjima želi postići, to je jedna marketinška poruka da će se sad raditi malo bolje, jedna suptilna dodana vrijednost i poruka dobavljačima, zaposlenicima i svima ostalima da je došlo do neke promjene, kaže Munjiza.
>>>Agrokorove tvrtke mijenjaju nazive, Konzum postaje Konzum plus
Sam odabir imena, iz perspektive marketinga, vidi kao vrlo loš, čak i, po vlastitim riječima, ‘glup potez‘.
- Nitko Konzum neće zvati Konzum plus, a kamoli Ledo. Što uopće znači Konzum plus? Prije bih promijenio cijelo ime ili vratio Unikonzum jer Konzum plus stvarno ništa ne znači. Nitko to ime neće koristiti, a kamoli da bi se Agrokor zvao Agrokor plus, navodi Munjiza.