‘Noćne životinje‘ ambiciozan su pokušaj modnog dizajnera Toma Forda da se nakon uspjela filmskog debija nastalog na postulatima modernizma 60-ih godina 20. stoljeća okuša i u slojevitom trileru lynchovske atmosfere. Riječ je o djelu sastavljenom od nekoliko fabula koje se prožimaju. Koncipirano je kao film unutar filma čija je zadaća vizualizacija romana koji glavni lik u interpretaciji Jakea Gyllenhaala na uvid daje bivšoj ženi.
Ford je prirodno darovit vizualni umjetnik. Kadrovi su mu divni, a vješt je i u stvaranu dojmljive atmosfere, pa i radu s glumcima. Još ima problema s time kako dijaloge učiniti zanimljivima. Nadalje, još nije dovoljno dramaturški vješt da cijeli film učini uzbudljivim kao što su ‘Noćne životinje‘ u prvih četrdesetak minuta (fascinantno su jezoviti potjera automobilima i nasilje na teksaškoj autocesti) ili pak na kraju. U toj kreativnoj rupi djelo je samo malo zanimljivije od B-filma za kabelske programe. Unatoč očitim i mnogim nedostacima Tom Ford nije zalutao u svijet filma, a ‘Noćne životinje‘ svakako mogu dosta toga ponuditi.