Kako bi se uspješno nosile s dinamičnim tržištem, za tvrtke je jedna od strateških aktivnosti postala i prisutnost na online medijima. Rezultat je to razvoja digitalnih tehnologija i mogućnosti koje one pružaju pa je značajan dio marketinških aktivnosti prebačen na internetske kanale, što tvrtkama omogućuje stalnu prisutnost i ‘real time‘ interakciju s postojećim i budućim korisnicima.
Prema relevantnim statističkim podacima, broj korisnika interneta u svijetu premašuje 3,5 milijardi, što znači da je gotovo svaka druga osoba na planeti spojena na mrežu. To je čini potencijalnim konzumentom sadržaja kreiranog od strane tvrtke te ujedno postaje i medij koji taj isti sadržaj može komentirati i dijeliti u internetskom okruženju.
Kako bi prikazali trenutno stanje u oglašavanju, ali i opisali trendove za sljedeću godinu, agencija za digitalni marketing inspiracija.com i poslovni časopis Lider vas pozivaju na sudjelovanje u godišnjem istraživanju ‘‘Digital arena‘‘ 2017. koje će dati odgovore na pitanja na koji će način kompanije koje djeluju u Hrvatskoj koristiti oglašavanje putem online medija u 2017.
Svi sudionici istraživanja ostvaruju pravo na izvještaj s rezultatima pomoću kojeg će moći provjeriti poziciju vlastite tvrtke u odnosu na poslovno okruženje i time si olakšati kreiranje komunikacijskih planova za sljedeću godinu.