
Osvajanje tržišta ili borba za goli život dvije su krajnosti s jednakim posljedicama: cijene se ruše do granica izdržljivosti, pa i iznad toga. Poduzetnici danas radije posluju s gubitkom nego da izgube kupce.
Posebno su nezaštićeni u odnosu na multinacionalke. No hrvatska industrija još nije zatražila nijednu antidampinšku mjeru, a više o ovome možte pročitati u temi broja novog Lidera iz pera Željke Laslavić i Alana Edera.
O novoj ekonomiji i kako su dok država traži rješenje u oporavku potrošnje, mnogi već shvatili da je ekonomski život prešao u svijet održivosti piše Gordana Gelenčer.
U novom broju možete pročitati i tekstove o tome kako bi država trebala gospodarstvu ostaviti 50 milijardi kuna i smanjiti svoj udjel u BDP-u za četvrtinu, prikaz kompanije Đuro Đaković, te razgovor s direktoricom Prirodnog plina Davorkom Tancer.
U sklopu broja donosimo i Posebne priloge o domaćoj kongresnoj industriji, te Danu otvorenih integracija 2014.
Novi broj Lidera možete pročitati na iPadu. Aplikaciju s pomoću koje ga možete kupiti skinite OVDJE