Tko će dobiti koncesiju za najatraktivniju marinu u Hrvatskoj, u samom središtu Zadra? Pet potencijalnih investitora zabrinuto je jer im za dva mjeseca, 30. rujna, istječu garancije banaka, a ni nakon dvije godine nije riješeno pitanje može li uopće marina u koncesiju. Po svemu sudeći, ta će odluka dočekati novu Vladu. Privremenom je mjerom Upravni sud prije dvije godine izvan snage stavio natječaj za dodjelu 30-godišnje koncesije na koji se javilo pet ponuđača: Dogus grupa, ACI Opatija, Marine Signum Zadar i Olive island Sutomišćica, konzorcij Porto Jadera 1177 te sam Tankerkomerc. Oni pak osporavaju cijeli natječaj i polažu pravo na koncesiju jer je upravo ta tvrtka 1982. sagradila tada najmoderniju marinu u državi, s 500 vezova u središtu Zadra, restoranom, barom, kockarnicom i duty free shopom. No već deset godina svi ti objekti neupotrebljivi propadaju, a Tankerkomerc je u predstečajnoj nagodbi. U srpnju 2014. Vlada raspisuje natječaj, a Tankerkomerc se buni jer je u marinu, u današnjoj vrijednosti, uložio 40 milijuna eura i ima ugovor star 25 godina o korištenju pomorskog dobra. Predsjednik uprave Roberto Motušić pokušao je objasniti da je Tankerkomerc prije čak 18 godina zatražio koncesiju i da im nije odgovoreno sve dok 2014. nije stigao dopis tadašnjeg ministra Siniše Hajdaša Dončića da im je zahtjev odbijen. Tako je i Trgovački sud u Zadru odlučio da Tankerkomerc mora državi vratiti marinu. Tankerkomerc se žalio Visokom upravnom sudu, čija se odluka još čeka.
Poslovna scena
info