Ovog je vikenda u Kölnu dodijeljena Creativity Award agenciji Bruketa&Žinić OM za TV spotove iz AutoZubak rebrending kampanje na istoimenom međunarodnom natjecanju na području tržišnih komunikacija.
Ideja vodilja pri izradi novog vizualnog identiteta i načina komunikacije AutoZubaka bila je spoj emocionalnih i prijateljskih elemenata kao rezultat iskrenog, otvorenog i osobnog odnosa s kupcima koji se oduvijek njegovao u AutoZubaku. Kampanjom se u povodu proširenja poslovanja i uvođenja novih usluga AutoZubak transformirao u moderan brend s novim, prijateljskim i osobnim atributima, te je novim vizualnim identitetom započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja AutoZubaka čime se uvode novi standardi tržišnog poslovanja. Brand ideja kreativne agencije agencije Bruketa&Žinić OM ta je da se ljudi vraćaju onima kojima vjeruju, i da AutoZubak to povjerenje gradi na tretiranju kupaca kao prijatelja kojima pomažu kada god treba.
AutoZubak je tržišni lider u prodaji i servisiranju snažnih automobilskih brendova s 35 godina tradicije. Sva znanja i vještine stečene tijekom 35 godina rada svakodnevna su današnja pokretačka energija AutoZubaka, a neprestano traganje za boljim načinima usluživanja klijenata ugrađeno je u svakodnevnu poslovnu praksu.
Creativity Awards je međunarodno natjecanje na području tržišnih komunikacija koje već 44 godine nagrađuje kreativnost u oglašavanju i dizajnu. U ovogodišnjem žiriju bili su primjerice Ben Williams, kreativni direktor iz R/GA New York, te Diana Dragomir koja posljednjih 11 godina radi za jednu od najistaknutijih publikacija o oglašavanju - Lürzer‘s Archive.