Francuski lanac supermarketa Carrefour potpisao je sa španjolskom inovativnom kompanijom Glovo sporazum o suradnji u segmentu usluga dostave na kućni prag kako bi uspješnije konkurirao divovima poput Amazona i domaćim tvrtkama.
Dvije će tvrtke surađivati u Francuskoj, Španjolskoj, Italiji i Argentini a uslugu dostave namjeravaju ponuditi najkasnije početkom listopada.
Cilj im je isporučivati naručene proizvode kupcima najkasnije u roku od pola sata.
"Zahvaljujući novom partnerstvu Glovo i Carrefour ponudit će uslugu dostave na kućni prag u roku od 30 minuta koja će biti komplementarna njihovoj postojećoj ponudi na području elektronske trgovine", ističe direktorica francuske tvrtke Amelie Oudea-Castera.
"Dvije će kompanije također moći udovoljiti potrebama novih klijenata", dodaje ona.
Tradicionalni supermarketi širom svijeta sve češće udružuju snage s internetskim partnerima poput Amazona i sličnih tvrtki budući da sve više klijenata traži uslugu dostave na kućni prag.
Carrefourov glavni konkurent u Francuskoj Casino već je ušao u partnerstvo s Amazonom a Marks & Spencer oformio je zajedničku tvrtku s internetskom maloprodajnom kompanijom i pionirom na tom području Ocadom.
Glovo je osnovan 2015. godine a prošlu je godinu zaključio s gubitkom od 90 milijuna eura, prema podacima dioničara Delivery Heroa. Njegovi su glavni konkurenti platforme poput Uber Eatsa i Deliverooa.
Od travnja posluje i u Hrvatskoj.
U istom su mjesecu objavili da su pribavili 150 milijuna eura svježeg kapitala.