U sklopu projekta ‘Financije za nove generacije‘, koji Hrvatska udruga banaka organizira tijekom cijele godine uz podršku Europske investicijske banke, održana je deseta od trinaest planiranih radionica za edukaciju mladih poduzetnika početnika.
U ponedjeljak, 7. listopada, s nama je ponovno bila Kristina Ercegović, osnivačica portala mojnovac.hr i Žene i novac VIP kluba, serijska poduzetnica, autorica šest knjiga o novcu i poduzetništvu te voditeljica sistemskih konstelacija. Kristina je prisutnima govorila o tome kako izgraditi brend.
Objasnila je da brend predstavlja način na koji kupci percipiraju naš biznis i nas osobno. Citirala je Jeffa Bezosa, osnivača Amazon.com: – Brend je ono što ljudi govore o vama kad niste prisutni. –
Kristina je navela korake u izgradnji brenda i naglasila važnost brendiranja, ističući da čak 59% kupaca, prema istraživanju agencije Nielsen, preferira kupovati nove proizvode od poznatih brendova.
Izgradnja brenda pokazala se ključnom i za male poduzetnike, pružajući im priliku da se istaknu među velikim konkurentima, osiguraju veću prodaju, rast i zaradu. Veće povjerenje kupaca rezultira većom šansom za kupnju, preporukama, dugoročnim odnosima i pozitivnim recenzijama. Kristina je naglasila kako je dosljednost u komunikaciji i iskustvu koje pružamo kupcima ključna za uspješno brendiranje.
Na kraju se osvrnula na važnost održivog poslovanja, istaknuvši da mnoge tvrtke prepoznaju trendove koji pokazuju kako je moguće poslovati profitabilno i istovremeno rješavati ekološke i društvene probleme.
Sljedeća radionica održat će se 28. listopada na temu kako banka može pomoći mladom poduzetniku i biti partner u razvoju poslovanja.