Novonastala situacija donijela je nove oblike poslovanja mnogim tvrtkama i sigurno je naglo prebacivanje na digitalno poslovanje nastupilo kao svojevrsni šok velikom dijelu tržišta. Mi u A1 imali smo sreće što smo prije tri godine prošli proces digitalne transformacije, kojim smo sve svoje procese prilagodili radu od doma i fleksibilnim radnim uvjetima kakvi sad vladaju na tržištu.
No unatoč tome, postojao je svojevrsni strah oko toga hoćemo li se dovoljno brzo prilagođavati svim nadolazećim promjenama. U tim uvjetima najvažnije nam je bilo ostati podrška našim korisnicima i zaposlenicima, istovremeno prilagođavajući poslovanje nastalim okolnostima.
Iako smo za dobar dio promjena bili spremni i imali integrirane procese u poslovanju, za neke smo se prilagođavali u hodu. No nove situacije potiču kreativna rješenja kod naših timova, a novi zahtjevi korisnika koji ih slijede neprestano nas tjeraju na inovativnost. Tako da smo u jeku pandemije i lockdowna razvili potpuno novu ponudu pod nazivom MOZAIK koja je nedavno predstavljena korisnicima.
Po prvi puta, zahvaljujući provedenoj digitalnoj transformaciji poslovanja, u potpuno agilnoj organizaciji zaokružen je kompletan razvoj proizvoda i usluga s fokusom na tržišne promjene, potrebe korisnika, korisničko iskustvo i digitalne kanale.