
Četvrta po redu Liderova edukacija o oglašavanju na TikToku, najbrže rastućoj društvenoj mreži današnjice, održava se danas u prostorima zagrebačkog Hotela Sheraton. Četrdeset polaznika uči kako brendovi, koristeći razne formate oglašavanja, mogu postati viralni na TikToku. Saznat će i kako ciljati pravu publiku, mjeriti uspjeh i analizirati performanse kampanja, a kroz edukaciju ih vodi Marijan Palić, stručnjak za digitalni marketing.
TikTok oglašavanje u Hrvatskoj sve više dobiva na značaju s obzirom da, prema podacima datareportala za 2024. godinu, čak 1,05 milijuna punoljetnih korisnika TikToka dolazi iz Hrvatske. Također, prema podacima tvrtke Oberlo, Hrvatska je trenutno pri svjetskom vrhu po vremenu gledanja TikToka s obzirom da Hrvati mjesečno provode u prosjeku oko 50 sati i 46 minuta na TikToku dok je globalni prosjek 34 sata i 15 minuta.
Dakle, po pitanju vremena provedenog na TikToku trenutno smo globalni lideri dok Hrvati. Upravo zato je TikTok idealna platforma za oglašavanje jer na njemu kreativnost i autentičnost dolaze do izražaja pred milijardama korisnika.
S obzirom na to da je TikTok danas jedan od najmoćnijih marketinških alata koji može transformirati poslovanje, ne iznenađuje ogroman interes za Liderovu edukacijsku radionicu, koja se održava već četvrti put, nakon uspješno održane tri prethodne edukacije.
Kako je bilo na edukaciji pogledajte u našoj galeriji fotografija.