Treća od ukupno tri TikTok edukacije koju Lider ove jeseni organizirao održala se danas u prostorijama Wespa Spacesa u Zagrebu, na kojoj su polaznici otkrili kako brendovi mogu postati viralni na ovoj najbrže rastućoj i najutjecajnijoj društvenoj mreži današnjice.
U Hrvatskoj je trenutno preko 1,2 milijuna korisnika TikToka, a prema statistikama, korisnici otvaraju TikTok 18 puta dnevno.
Moderator edukacije Marijan Palić, stručnjak i konzultant za marketing, polaznike je upoznao s uzbudljivim svijetom TikTok oglašavanja gdje kreativnost i autentičnost dolaze do izražaja pred milijardama korisnika. Pokazao je kako brendovi koriste raznolike formate oglašavanja na TikToku za postizanje impresivnih rezultata.
Danas je sve teže doći do pratitelja jer je publika postala jako izbirljiva oko sadržaja kojega prati. S druge strane, na TikToku je u ovome trenutku lako doći do velikog broja pregleda, pratitelja i prodaje.
Zbog iznimno velikog interesa za ovim edukacijama, koje su se rasprodale u rekordnom roku, Lider uskoro planira objaviti i nove termine edukacija.