Zbog svoje kompleksnosti i velike ovisnosti o trenutnim događanjima na globalnom tržištu, nabava je u ovoj krizi izazvanoj pandemijom koronavirusa jedna od djelatnosti koja prolazi kroz najveću transformaciju. Sustavi logistike i distribucije tijekom lockdowna bili su paralizirani, bilo je nemoguće doći do robe i sirovine, međutim taj šok nije dugo trajao. Ono što je tržišni šok iza sebe ostavio jesu spoznaje i iskustvo što i kako treba mijenjati u budućnosti.
Na Liderovoj 15. Konferenciji o nabavi pod nazivom Nabava za novo normalno, nastupit će domaći i međunarodni profesionalci u nabavi koji će tijekom dva dana, 21. i 22. listopada na online platformi razmijeniti svoja znanja i iskustva, kako bi se poboljšao status nabavne funkcije u kompanijama.
Tako će drugog dana konferencije nastupiti dva globalno priznata stručnjaka, sa sasvim različitim životnim putevima i iskustvima koje se mogu primijeniti u nabavnim procesima.
Zlatko Bazianec, glavni partner Deloittea za rizike u regiji srednje i jugoistočne Europe, predstavit će tri glavna scenarija razvoja zdravstvene i ekonomske krize u mjesecima ispred nas te kako će to sve utjecati na nabavne profesionalce i tvrtke. Govorit će i o tome kojih TOP 10 aktivnosti svaki direktor i djelatnik nabave mora sagledati u sezoni jesen/zima 2020.
Bazianec je sudjelovao u brojnim projektima za međunarodne korporacije u zemljama EU, osobito u zemljama jugoistočne Europe, specijalizirao se za restrukturiranja i transformacije u prehrambenoj i trgovačkoj industriji, energetici te metaloprerađivačkoj industriji, između ostalog i za područje opskrbe i logistike te transformaciju nabavnih procesa. Osim toga, tijekom karijere se specijalizirao i za projekte spajanja i preuzimanja te strategije rasta tvrtki. Posljednjih 14 godina bavi se savjetovanjem globalnih i vodećih regionalnih kompanija, radio je 11 godina u A.T. Kearneyju, a danas je jedan od ključnih Deloittevih ljudi u JI regiji. Uz to, bio je projektni menadžer za projekte Europske komisije u Hrvatskoj i šest godina savjetnik u Hrvatskoj gospodarskoj komori, na projektima europske integracije.
Zanimljivo predavanje o upravljanju konfliktima u suvremenoj nabavi očekujemo od Željka Ćurića, liječnika, psihijatara, suosnivača i direktora tvrtke OK Consulting iz Slovenije, koji će svoje predavanje također održati 22. listopada. Kako je i sam istaknuo, razumjeti da je konflikt u modernoj nabavi prirodno, unaprijed očekivano stanje omogućava pomak pri prepoznavanju, strateškom razmišljanju i taktičnoj izvedbi operativne komunikacije.
- Konfliktna situacija postaje operativno polje djelovanja koje zahtijeva psiho-socijalni instrumentarij kao i strateško taktične poteze. Iz pozicije izbjegavanja konflikta kao starog tradicionalnog stava, došli smo do pozicije upravljanja konfliktnom situacijom kao ključnim elementom poslovne realizacije u modernoj nabavi – smatra Ćurić koji se specijalizirao za rad u savjetovanju, obrazovanju, obuci i kliničkoj psihoterapiji.
Područje njegovog rada uključuje obrazovanje, usavršavanje i treniranje u području poslovne i sportske psihologije, kao i individualno i grupno savjetovanje na poslovnom i osobnom polju. Ćurić je također učitelj i trener pripadnika specijalne jedinice i časnika slovenske policije i pregovaračke jedinice za terorističke situacije i situacije spašavanja talaca. OK Consulting trenutno je u Sloveniji vodećia tvartka u područjima menadžment konzaltinga i transformacijskog menadžmenta.
Konferencija je namijenjena prvenstveno stručnjacima i specijalistima nabave, ali i članovima uprava i predsjednicima uprava koji će steći širi uvid u ovu stratešku funkciju. Osim nabavnih profesionalaca, na konferenciju dolaze djelatnici ostalih specijalnosti – logistike, prodaje, financija, marketinga i dr.
Više informacija i detaljan program konferencije možete pogledati na Liderovom webu u rubrici Konferencije.