Izvršni direktor Mete podijelio je u ponedjeljak video u kojem potvrđuje da će tvrtka uskoro početi testirati podršku za digitalne kolekcionarske predmete u svojim aplikacijama. U intervjuu s NFT i Web3 entuzijastom Tomom Bilyeuem, Zuckerberg je rekao da će Meta početi testirati NFT-ove na Instagramu s odabranim brojem američkih kreatora i kolekcionara.
- Počinjemo testirati digitalne kolekcionarske predmete na Instagramu kako bi kreatori i kolekcionari mogli prikazati svoje NFT-ove - rekao je Zuckerberg i najavio da će Meta ovaj tjedan početi testirati novu značajku na Instagramu, s sličnom funkcionalnošću koja će u budućnosti biti moguća i na Facebooku.
Iako Zuckerberg nije detaljno objasnio kako će točno izgledati nova značajka, rekao je da misli da NFT-ovi dopuštaju 'reći nešto o sebi'. Također je napomenuo da je Meta planirala istražiti dodavanje NFT-ova proširene stvarnosti na Instagram Stories putem svoje namjenske platforme za proširenu stvarnost, Spark AR.
Meta će u početku podržavati NFT-ove na ethereumu i polygonu, prije nego što se proširi na solanu i flow. Važno je napomenuti, naravno, da bi Meta teoretski mogla pokrenuti vlastiti blockchain, iako bi to zahtijevalo izgradnju infrastrukture i korisničke baze kada je velika većina NFT kolekcionara danas navikla trgovati na mrežama poput ethereuma i solane.
Osim Zuckerbergove objave, šef Instagrama Adam Mosseri jučer je na Twitteru objavio video u kojem najavljuje ažuriranje.
- Želimo biti sigurni da možemo učiti od zajednice. Želimo biti sigurni da ćemo smisliti kako prihvatiti ta načela distribuiranog povjerenja i moći, unatoč činjenici da smo, da, centralizirana platforma - kazao je Mosseri.
Zuckerberg je prethodno zadirkivao Metine planove da podrži NFT-ove u ožujku, a da nije dao mnogo nagovještaja o tome kako planira 'uskočiti' u inovativni prostor. Budući da su mnoge velike tvrtke i tehnološke aplikacije poput Twittera, YouTubea i Reddita pokazale znakove podrške kripto prostoru vođenom kreatorima, NFT entuzijasti sve više nagađaju da Meta može preseliti u domenu digitalnog kolekcionarstva. Glasine su se intenzivirale u listopadu kada je Zuckerberg objavio da je Facebook preimenovan u Metu jer je tvrtka prebacila fokus 'kako bi pomogla oživjeti metaverse'. Svi potezi potvrđuju veliko zanimanje za kripto svijet u bliskoj budućnosti.