
„U ovih nama velikih 10 godina kroz naš brend Shuz. stvarale smo tenisice i narukvice koje su proputovale svijeta, udale i nasmijale, između ostaloga, stotine mladenki, kuma i djeveruša, prijateljica… Naši proizvodi su, možemo reći, uvijek bili simbol iskrene nježnosti, prijateljstva i topline, a upravo to smo utkale i u najnoviji proizvod – naše ručno oslikane vrećice za vina“, pričaju Ljudmila Pribilović i Maja Žirovčić, osnivačice i kreativke koje stoje iza već etabliranog hrvatskog dizajnerskog brenda Shuz.
Platnene vrećice za vino – Wine bagz. – su od eko materijala, ručno šivane i oslikane. Svaka vrećica brenda Shuz. je drugačija, a mogu se potpuno personalizirati i prilagoditi željama kupca.
„Cijela ova naša ideja počela je još lani tijekom zagrebačkog Adventa. Tada smo izradile naše prve oslikane vrećice. Kupci su ih prepoznali i odlično prihvatili te smo ove godine odlučile napraviti pravu malu manufakturu i izrađivale ih cijele godine s motivima i natpisima za razne svečane prilike, slavlja i zahvale. Tako je jedna od najpopularnijih natpisa na vrećici "Da ne dođem praznih ruku"„, pričaju Maja i Ljudmila.
Za ove blagdane kreirale su posebnu ediciju Wine bagz. s motivom orašara, no svaka vrećica za koju se klijent odluči bit će oslikana motivom po njegovoj želji.
Kao i uvijek, osnovna ideja im je da Shuz. proizvodi razvesele one kojima se daruju, ali i one koji daruju.
Poslovni pokloni, a dakako i oni privatni, mogu i trebaju uvijek biti personalizirani…
Učinite ih takvima.