Lidertrend
StoryEditor

Twitter oglašavanje – Slavni koji su najviše zaradili od promotivnih tweetova

28. Lipanj 2021.

Prije pojave hashtagova, malo tko je i znao koristiti Twitter. Danas ga se često i zloupotrebljava za izgradnju slave, utjecaja i bogatstva, jer je za zarađivanje od promotivnih tweetova potrebno tek nekoliko tisuća pratitelja.

Slavne osobe su to itekako dobro iskoristile, budući da njih prati i više milijuna osoba. Neki od njih zarađuju milijune dolara oglašavajući proizvode svojih sponzora na Twitteru.

Uz pomoć Twitter kalkulatora novca, Top Dollar su izračunali koliko slavni zarađuju svakim svojim tweetom.

image
foto Top Dollar

Kevin Hart daleko ispred svih

Od samo 46 promoviranih tweetova, otkad je otvorio Twitter profil 2009. do sada, glumac i komičar Kevin Hard zaradio je gotovo 14 milijuna dolara. Ta brojka ne prikazuje koliko su ga koštali njegovi kontroverzni tweetovi, no čini se da mu dobro ide.

Pop zvijezda Demi Lovato pridružila se Twitteru samo mjesec dana prije Harta, kad joj je bilo samo 16 godina. Do danas je od sao 23 promovirana tweeta zaradila 10,1 milijun dolara.

Gameri najaktivniji

Imane Anys, poznatija kao Pokimane, najviše zarađuje od svih gamera – nešto manje od 4 milijuna dolara, uglavnom prodajući igračke s motivima iz videoigara. Forbes ju je ove godine uvrstio na svoj popis '30 under 30'.

Pokimane je objavila čak 160 promotivnih tweetova, ali nadmašio ju je igrač Fortnitea DrLupo, koji je zaradio 2,8 milijuna dolara od 212 oglasa. Gameri imaju najveći prosječan broj sponzoriranih objava na Twitteru u svim kategorijama, njih 64. Uz to, gameri čine osam od 10 najaktivnijih oglašivača.

Nogometaši uzimaju najbolje

Odavno je poznato da nogometaši nadopunjavaju svoje izdašne plaće sponzorskim ugovorima. Bivši brazilski nogometaš Kaká ne mora brinuti o svojoj mirovini. Sa svoja 22 promotivna tweeta povećao je svoje bogatstvo od 90 milijuna dolara za još pet dolara.

Ronaldova zarada na Twitteru od 10 promotivnih tweetova zaostaje samo pola milijuna za Kakáinom. Košarkaš Stephen Curry najbolji je sportaš izvan svijeta nogometa, s 2,7 milijuna dolara zarađenih od 33 oglasa.

Dinastrija Kardashian

Pet od 10 zvijezda s najboljom zaradom na Twitteru dolaze iz svijeta filma i televizije, a isto tako ih je polovica Kardashian ili Jenner. Kim, Kendall, Khloé, Kourtney i Kylie zaradile su 18,5 milijuna dolara od Twitter oglasa – još uvijek samo 4,5 milijuna dolara više od broja koji je Kevin Hart zaradio sam.

Sa 171 tweetom, TV voditelj Steve Harvey drugi je najaktivniji promo twitteraš.

Ljepota i glazba

Beauty influenceri najmanje zarađuju od Twitter oglasa – oko 200,000 dolara s prosječno 20 promotivnih tweetova. Glavna influencerica Lauren Conrad zaradila je od Twitter oglasa tri milijuna dolara, duplo više nego svi ostali beauty influenceri zajedno.

Nakon Demi Lovato, Liam Payne drugo je plasirani glazbenik sa zaradom od 4,1 milijun dolara od Twitter oglasa, a slijedi ga Lady Gaga. Ona je, naime, zaradila čak 4,08 milijuna dolara od samo pet tweetova, no priznaje da nevoljko promovira proizvode.

Osjetljiv biznis

Twitter je postao svojevrsna košnica varalica jer neki Twitter oglašavanje koriste zbog podlih ciljeva poput povećanja bogatstva. U takvom okružju zapravo je osvježavajuće vidjeti hashtag #ad i znati da vam netko pokušava nešto prodati.

Međutim, Twitter oglasi osjetljiva su stvar onima koji ih koriste. Pravo sponzorstvo ne donosi samo novce, ono i jača brend slavne osobe. Također, pogrešno povezivanje influencera i brendova može uništiti imidž brenda, ali i utjecati na cijenu njihovih proizvoda.

Izvor: Accredited Debt Relief

06. studeni 2024 03:27