Hyundai je s novim Tucsonom napravio još jedan tehnički i dizajnerski iskorak, što će novomu modelu omogućiti da ostane ondje kamo ga je prethodnik lansirao − na vrhu svojega segmenta
Nakon uspješne karijere modela iX35 koju je obilježila odlična prodaja, došao je red i na nasljednika. Zanimljivo, Korejci su odlučili vratiti stari naziv novom SUV-u, tako je ime Tucson opet u sedlu. Stari naziv, ali potpuno novi dizajn i tehnologija koja će novom modelu omogućiti da ostane tamo gdje ga je prethodnik lansirao − na tronu svojeg segmenta. Hyundai je velik dio svojih kupaca pridobio svojim izgledom. Uzalud sva tehnologija i kvaliteta ovog svijeta ako ambalaža nije atraktivna. Novi Tucson neće imati nikakvih problema nametnuti se. Novi model je 6,5 centimetara duži od prethodnika, a istovremeno je tri centimetra širi. Osim toga i prtljažnik je narastao na 513 litara. U unutrašnjem prostoru ističe se veliki, 7-inčni ekran osjetljiv na dodir, a oprema ovisi naravno o paketu.
Nova tehnološka rješenja
Novi Tucson napravljen je na potpuno novoj platformi te se koristi dorađenim ovjesom i još nizom tehnoloških rješenja. Ponuda motora vrlo je šarolika, a na hrvatskom tržištu dosad je bio vrlo tražen osnovni dizelski 1,7-litarski agregat koji kombinira štedljivost, nisku emisiju CO₂ i solidne performanse. Razvija najveću snagu od 116 konja, što je dostatno za najveću brzinu od 176 km/h i ubrzanje do stotke za 13,7 sekundi uz potrošnju od svega 4,6 l/100km (cijena 164.900 kuna). Sredinu dizelske ponude čini dvolitarski motor koji razvija 136 konja. Slabija izvedba dolazi isključivo s odličnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i prednjim pogonom, kupac kod dvolitarske izvedbe može odabrati i automatski mjenjač također sa šest brzina, ali i pogon na sva četiri kotača. U toj konfiguraciji ubrzanje do stotke je 10,9 sekundi, a najveća brzina 184 km/h.
Predmet želja
Zbog specifičnog računanja nameta u Hrvatskoj (čitaj trošarina) i vozačkog favoriziranja dizelaša, benzinski modeli često neopravdano padaju u drugi plan. Hyundai Tucson u ponudi ima dva benzinca, slabija izvedba bez turbopunjača ima 132 konja (cijena 154.900 kuna), a i jača s turbopunjačem 177 konja. Treba napomenuti da uz jači model dolazi i novorazvijeni automatski mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa te 4 x 4 pogon. Hyundai je s novim Tucsonom napravio još jedan iskorak u tehničkom i dizajnerskom dijelu. Nema sumnje da mnogobrojni aduti govore u prilog novom korejcu na našem tržištu, koji će vrlo brzo postati referenca i predmet želja u svojem segmentu.