Za Davora Bruketu kažu da je jedan od najutjecajnijih kreativnih direktora u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Kao osnivač agencije Bruketa&Žinić&Grey, dokazao se kroz brojne nagrađivane projekte i uspješnu suradnju s najpoznatijim domaćim brendovima, a u novoj epizodi Liderova podcasta s voditeljem Rokom Kalafatićem podijelio je svoju priču o kreativnosti, strategiji i izazovima u industriji.
Bruketa je govorio o svom nedavnom članstvu u Međunarodnoj akademiji digitalnih umjetnosti i znanosti u New Yorku te koliko mu to priznanje znači, otkrio je i kako održava svoju kreativnost u vrhunskoj formi, kao i promjene koje su se dogodile u njegovoj agenciji tijekom godina, posebno nakon ulaska Greya u vlasničku strukturu.
Osim toga, razgovarao je o trendovima u privlačenju mladih talenata u vrijeme kada IT sektor i AI startupovi dominiraju tržištem, istaknuo je važnost osobnog brendinga te podijelio svoje misli o budućnosti hrvatskih brendova na globalnoj sceni. Ova inspirativna epizoda podcasta nudi uvid u Bruketino razmišljanje o poslovanju, poduzetništvu, njegova iskustva i vizije te pogled na budućnost oglašavanja u svijetu napredne tehnologije.
Ne propustite još jednu, inspirativnu epizodu Liderova podcasta, dostupnu na našoj mrežnoj stranici i YouTube kanalu, a kratke isječke možete pratiti na TikToku, Instagramu, YouTubeu, Facebooku ili LinkedInu.
POGLEDAJTE CIJELU EPIZODU PODCASTA: