
U doba izolacija i karantena, Liderovo specijalno izdanje s prikladne je distance istražilo iskustva korisnika i potrošača na hrvatskom tržištu i sada znamo s kojim bi brendovima, da baš moraju izabrati njih samo deset, proveli ostatak života. Anketom među Liderovim čitateljima, tržišnim i poslovnim opinion makerima (za podsjetnik, radi se o ekipi koja radi jako, usavršuje se stalno i zarađuje više od prosjeka) doznali smo da se 'brendovi bez kojih ne možemo' skrivaju među onima iz više od 700 poslovnih grupa i 250 korporativnih brendova.
Imamo i popis onih bez kojih nam život i ne bi bio neki u kategorijama alkoholnih pića, bezalkoholnih napitaka, farmacije, financija, kozmetike i higijene, prehrane, odjeće, obuće i dodataka, sredstava za čišćenje, tehnologije, telekoma, trgovina i trgovačkih centara i, naposljetku, vozila.
Odgovori gotovo petsto ispitanika očekivano su nas ponovno i zabavili i potaknuli na razmišljanje što je sljedeće što treba učiniti kako bi ostali bliski s potrošačima i korisnicama. Na čemu upravo rade brend menadžeri? Liderovo specijalno izdanje Brendovi nudi odgovore i rješenja, a i još mnoštvo očekivanih i neočekivanih top-lista brendova raspoređenih po svim platformama i kanalima.
Želite li se komercijalno uključiti u specijal o brendovima javite nam se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. za više detalja.