
Tijekom posljednjih nekoliko tjedana u Atlantic Grupi su primijetili da se na mnogim portalima i na društvenim mrežama, posredstvom platforme Google Ads, sve učestalije pojavljuju linkovi na lažne portale u funkciji promocije kriptovaluta.
- U značajnom dijelu ove kampanje kao mamac čitateljima koriste se lažni intervjui s izmišljenim sadržajem, a koji se pozivaju na financijski uspjeh Emila Tedeschija navodno baziran na ulaganju u kriptovalute. Primamo i sve veći broj izravnih upita građana/čitatelja, i onih koji upozoravaju na zloupotrebu podataka, ali i onih skeptičnih, no zainteresiranih za moguću laku zaradu - poručuju iz Atlantica.
Riječ je, tvrde, u cijelosti lažnim člancima i apleiraju prema čitateljima da ne nasjedaju na prijevaru.
- U sustavu Atlantic Grupe već smo poduzeli sve tehničke i pravne mjere koje su na raspolaganju u smislu zaustavljanja širenja lažnih objava i mamaca, prije svega kroz komunikaciju s nadležnim servisima: hrvatskim CERT-om, Googleom i Facebookom - zaključuju u priopćenju.