Sportski brend odjeće Adidas uprihodio je 23,4 milijuna dolara u jednom popodnevu od svoje debitantske NFT kolekcije 'Into the Metaverse'.
Impozantan volumen prodaje kolekcije doveo ga je do samog vrha ljestvice najpopularnijih NFT projekta na svijetu u ovom trenutku, prema CryptoSlamu.
Kolekcija je nastala suradnjom s Bored Ape Yacht Clubom (koja je trenutno sedma najveća kolekcija po volumenu prodaje), kreatorom PUNKS Comic NFT-a, Pixel Vaultom i privatnim NFT kolekcionarom Gmoneyem. Adidas je planove prvi put predstavio početkom prosinca kada je kupio Bored Ape i pridodao mu novi outfit.
Ukupno je bilo dostupno 30 tisuća Adidas Originals NFT-ova za kupnju, kreiranih na Ethereum blockchainu, od kojih je 20 tisuća prvi put ponuđeno vlasnicima Pixel Vault NFT-ova, Bored Apeova, te vlasnicima Gmoneyevih ili Adidas Originals POAP-ova, koji su NFT-ovi koji se obično dodjeljuju pojedincima koji prisustvuju bilo virtualnom ili live eventu kao dokaz posjećenosti.
Adidas je prvi put tweetao o svom tajanstvenom POAP tokenu prošlog mjeseca, iako se činilo da ne obilježava nikakav određeni događaj. Ipak, ljudi su ih svejedno mintali, očekujući da će kasnije imati neku svrhu.
Stvari su postale jasnije kada je Adidas najavio svoju prodaju za rani pristup. U razmaku samo nekoliko sati rasprodano je svih 20 tisuća ranih pristupnih NFT-ova.
Od preostalih 10 tisuća NFT-ova, Adidas i partneri zadržali su ih 380 za "buduće događaje" i pustili preostalih 9.620 javnosti s maksimumom od dva po kupcu. Rasprodani su za manje od sekunde.
Jedan kupac uspio je zaobići gornju granicu uvođenjem prilagođenog pametnog ugovora koji je generirao 165 pod-pametnih ugovora, svaki s jedinstvenom adresom, kako bi kupio dva NFT-a po komadu iz Adidasovog pametnog ugovora u jednoj transakciji.
Blockchain inženjer Montana Wong pružio je pregled postupka na Twitteru.
Prema Wongu, tvorac ugovora platio je oko 104 tisuće dolara naknade za transakcije, uz oko 252 tisuće dolara za NFT-ove. Svaki NFT se prodavao za 0.2 ethera, što znači da je autor trebao vrijednost tokena da se popne na 0.28 ethera, kako bi se nadoknadio naknadu za transakcije. S obzirom da je cijena skočila na gotovo 0,8 ethera, trud se isplatio tri puta više.
Popularnost kolekcije odlična je vijest za Adidas, koji je sklopio strateška partnerstva s velikim igračima u NFT industriji kako bi stekao odobravanje zajednice. Prošlog mjeseca najavili su partnerstvo s Coinbaseom. Otprilike u isto vrijeme, igra Sandbox objavila je da Adidas ima parcelu zemlje u igri.
Oni koji su imali sreće da su zgrabili Adidas NFT dobit će ekskluzivan pristup Adidasovim odjevnim predmetima, u stvarnom i virtualnom prostoru, koji dolaze 2022. godine.