Facebook je najavio kako će Messenger odsad biti dostupan za korištenje i onima koji nemaju Facebook profil, odnosno onima koji nisu registrirani Facebook korisnici.
To je još jedna od Facebookovih strategija za proširenje baze korisnika. Kompanija je trenutno u procesu ažuriranja aplikacije tako da se korisnici iz određenih zemalja – SAD, Kanada, Peru i Venezuela – mogu prijaviti koristeći samo broj mobitela.
- Opciju ćemo učiniti dostupnom u nekoliko zemalja, a prije daljnjih koraka prikupit ćemo povratne informacije korisnika i na račun toga donositi odluke – izjavio je jedan od predstavnika Facebooka.
Facebook je u potpunosti odvojio Facebook od Messengera, a u međuvremenu je aplikaciji za dopisivanje dodao brojne funkcionalnosti, poput video poziva, igrica, GIF-ova, zvučnih efekata i slično. Messenger je u principu postao nova društvena mreža. Facebookov pristup Messengeru potpuno je drugačiji od pristupa WhatsAppu, koji se i dalje fokusira na brzinu i jednostavnost, a kompanija smatra kako neće doći do sukoba među platformama, već će se svaka razvijati u svom smjeru.
Facebook nije oduvijek imao posve jasne planove za Messenger. Korisnici su prošle godine bili bijesni kada ih je Facebook gotovo pa prisilio da Facebook dopisivanje prebace na zasebnu aplikaciju. Nakon što se bura reakcija stišala, Messenger je postao najpopularnija aplikacija. U ožujku je imao 600 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika.
Sada kada su Facebookovi planovi za Messenger jasni, očito je kako je fokus kompanije na širenju korisničke usluge. U travnju je Messenger dobio i svoju internetsku domenu, u koju se može upisati broj telefona i tako povući kontakte iz imenika. Posljednji potez će samo učvrstiti Messengerovu poziciju jedne od najpopularnijih aplikacija.