Hrvatska je na digitalnoj platformi francuskog startupa za najam brodova Click&Boat prema porastu potražnje ove godine na drugom mjestu, iza Francuske, a i broj plovila iz Hrvatske se na toj platformi utrostručio od kraja prošle sezone, na gotovo tisuću, doznaje se iz pariškog sjedišta Click&Boata.
>>>Digitalna platforma Click&Boat: Hrvatska je naše najbrže rastuće tržište
Napominjući kako Click&Boat kao međunarodna digitalna platforma za najam brodova radi cijele godine, njihova menadžerica za Hrvatsku Dubravka Puljak ističe da se često vole opisivati i kao farmeri koji se tijekom zime pripremaju za sezonu tj. žetvu, usavršavajući platformu s tehničkog aspekta, pregledavanjem povratnih informacija klijenata te otvaranjem novih tržišta i nadopunjavanjem baze novim najmodavacima brodova.
U Hrvatskoj tisuću brodova za najam
Broj brodova koji se mogu unajmiti u Hrvatskoj na Click&Boat platformi se utrostručio od kraja prošle sezone, trenutno ih je gotovo tisuću, a broj i dalje raste iz dana u dan.
>>>Hrvatska je prva zemlja u kojoj Uber lansira UberBOAT
- Tih tisuću brodova predstavlja oko 10 posto ukupno dostupnih brodova na platformi. Do sada je više od 10 tisuća ljudi plovilo hrvatskim Jadranom posredstvom Click&Boata, a predviđamo da će se njihov broj u iduće dvije godine udeseterostručiti, kaže Puljak.
Naglašava da takva predviđanja temelje na rastućoj popularnosti Hrvatske kao destinacije za najam brodova, što potvrđuje i to što je na platformi druga najtraženija destinacija, nakon Francuske, ali i sve većem broju plovila za najam koja dolaze iz Hrvatske.
Puljak iznosi i podatke da se zbog sve većeg obujma posla broj zaposlenih u Click&Boatu u zadnjih šest mjeseci udvostručio, jer ih je u kolovozu 2016. bilo 15, a u siječnju ove godine već 30, što bi moglo i dalje rasti.
Konkurencija
- Iako na globalnom tržištu postoji i nekoliko drugih sličnih tvrtki koji se bave iznajmljivanjem brodova, vjerujemo u dobru reputaciju Click&Boata među članovima te u dobru vidljivost na internetu koju mjerimo brojem članova, ostvarenih rezervacija i posjetitelja na stranici. Trenutno radimo na pojačavanju tzv. ‘word of mouth‘ popularnosti ili usmenih preporuka zadovoljnih klijenata, kaže Puljak.
Tome dodaje i najnovije podatke za prve mjesece ove godine u kojima su zabilježili 2 milijuna posjetitelja platforme na kojoj se svake dvije minute ostvari rezervacija plovila, a trenutno imaju 80 tisuća članova.
- Svake godine bilježimo rast poslovanja, a iako smo u Hrvatskoj krenuli otprilike prije godinu dana, zadovoljni smo odazivom i vlasnika brodova i publike, kao i njihovim visokim ocjenama za najmove u Hrvatskoj, zaključuje Puljak.