Članovi Uprave dm-a predstavili su danas rezultate poslovne godine 2023./2024. u kojoj je ostvaren rast prihoda od 17,46 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dosegnuvši 518 milijuna eura. Predstavljajući rezultate, Mirko Mrakužić, direktor dm-a Hrvatska, istaknuo je da poslovnice dm-a dnevno posjeti više od 100 tisuća kupaca te da su u proteklom financijskom razdoblju investirali u pet novih prodajnih prostora, od čega je jedan u trgovačkom centru Supernova Buzinu, gdje se i održalo predstavljanje rezultata i novog koncepta prodavaonica sa samonaplatnim blagajnama.
– Iza nas je još jedna poslovna godina u kojoj je dm ostvario rast svih ključnih poslovnih pokazatelja. Više od 9,3 milijuna eura uložili smo u razvoj prodajne mreže i dm online trgovine, a kako bismo kupcima osigurali povoljne i stabilne cijene u sklopu koncepta ‘Dobre cijene u svako vrijeme‘, u trajno sniženje cijena uložili smo više od pet milijuna eura. U ovoj ćemo poslovnoj godini nastaviti ulagati u cijene i širenje novog koncepta prodavaonica, kako bismo doprinijeli još jednostavnijoj i ugodnijoj kupnji u dm-u – istaknuo je Mrakužić.
Rastu prihoda od 17 posto najviše su doprinijeli povećan broj kupaca za 6 posto te rast volumena prodane robe od 10 posto. Porastao je i promet u dm-ovoj online trgovini i to za gotovo 60 posto, na 15,24 milijuna eura. Više od dvije trećine online kupnji obavljeno je putem aplikacije ‘Moj dm‘, što čini više od 70 posto ukupnog prometa online trgovine. Isto tako, podaja bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) dosegnula je 15,55 milijuna eura, odnosno rast od 20,39 posto.
Najprodavaniji su, pak, bili proizvodi dm marke koji čine gotovo 30 posto udjela u ukupnom prometu dm-u, a svaki drugi proizvod prodan bio je dm marke. Zbog toga su u dm marku koja broji 5000 proizvoda uložili gotovo dva milijuna eura, od ukupnih pet milijuna eura ulaganja u cijene, o čemu je govorio i Dario Klemar, voditelj resora informatike, financija i računovodstva dm-a. Sve je to rezultiralo neto dobiti dm-a od 13 milijuna eura, što je jedan milijun eura više nego prethodne financijske godine. U protekloj su poslovnoj godini povećali bruto plaće za 9 posto, a prosječna neto plaća u dm prodavaonicama iznosi 1813,32 eura, istaknula je Ana Fostač Krilčić, direktorica ljudskih resursa u dm-u. Također su zaposlili 377 novih djelatnica i djelatnika.Članovi Uprave još su se osvrnuli na društveno odgovorno poslovanje u kojem je fokus stavljen na menstrualno zdravlje žena, istaknuvši da je dm u prošloj poslovnoj godini zajednicu podržao sa 147 donacija vrijednih više od 439 tisuća eura.
– S ciljem podizanja razine znanja o menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije u javnosti trajno smo snizili cijene menstrualnih proizvoda dm marke Jessa za najmanje 13 posto, a u natječaju {ZAJEDNO} za bolje sutra odabrali smo osam projekata čiju smo realizaciju podržali s više od 80 tisuća eura. Na dvjema dm ženskim konferencijama i u drugoj seriji dm podcasta okupili smo ugledne stručnjake koji su odgovorili na važna pitanja o ženskom zdravlju te s kojima smo razgovarali o temama koje još uvijek nisu dovoljno zastupljene u javnosti – izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj. Poslovnu godinu 2024./2025. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2179 zaposlenika te kao još uvijek jedina drogerija u Hrvatskoj s online trgovinom. U ovoj poslovnoj godini dm u razvoj poslovanja planira uložiti više od 16 milijuna eura u modernizaciju 13 i otvaranje sedam novih prodavaonica, dodao je Branko Zvonarić, voditelj resora ekspanzije i prodajne regije dm-a.