Ukratko
StoryEditor

Algebra MBA Poslovna škola: Edukacije po mjeri suvremenih lidera

18. Listopad 2024.
21. 10. 2022. u organizaciji Algebra MBA studija održan je MBA e-Leadership challenge
Znanja stečena tijekom obrazovanja na poslovnoj školi podrazumijevaju visoku razinu stručnosti u vođenju suvremenih kompanija te pridonose konkurentnosti kandidata na globalnoj poslovnoj sceni, što pokazuju i alumni MBA programa koji su danas zaposlenici uspješnih kompanija

Algebra Poslovna škola još od 2003. godine posvećena je stvaranju konkurentnih menadžera kada je pod imenom IgBS Ekonomski institut u Zagrebu pokrenuo MBA program u partnerstvu s Kelley School of Business. Algebra je 2015. restrukturirala i redefinirala svoj MBA program i njegovu obrazovnu i poslovnu misiju. Danas je e-Leadership MBA diplomski studij u potpunosti integriran u Sveučilište Algebra te od svibnja 2016. djeluje u okviru novog e-Leadership MBA programa. Taj je program dobio pozitivnu ocjenu i preporuku o akreditaciji od Agencije za znanost i visoko obrazovanje (AZVO).

Od tada je ukupno više od 300 studenata u devet generacija pohađalo i uspješno završilo međunarodni MBA program na IgBS-u i s ponosom se priključilo Alumni zajednici Algebra MBA Poslovne škole. Znanja stečena tijekom obrazovanja na poslovnoj školi podrazumijevaju visoku razinu stručnosti u vođenju kompanija suvremenog doba te pridonose konkurentnosti kandidata na globalnoj poslovnoj sceni, što pokazuju i alumni MBA programa koji su danas zaposlenici uspješnih kompanija poput Infobipa, Intercapitala, SPAN-a, Orbica, A1, NE-a Krško, Daikina, Nestléa, HT-a i ostalih predvodnika digitalne transformacije hrvatskoga gospodarstva.

Na MBA programu naglasak je stavljen na stjecanje praktičnih i primjenjivih znanja, uz korištenje konkretnih poslovnih primjera kao temelja za učenje. Ključan dio nastave čine otvorene i argumentirane rasprave između onih koji pohađaju program i predavača, čime se potiče aktivno sudjelovanje svih sudionika. Interaktivnost se dodatno osnažuje poslovnim simulacijama koje omogućuju polaznicima da se suoče s realnim poslovnim situacijama. Osim toga, individualni i timski zadaci pružaju priliku svakom studentu da pokaže svoje vještine i dođe do izražaja u različitim izazovima.

Personalizirani obrazovni programi

Krojene edukacije koje nudi Algebra MBA Poslovna škola personalizirani su obrazovni programi, specifično osmišljeni prema potrebama pojedine kompanije ili organizacije. Do sada je odrađen velik broj edukacija za kompanije iz gotovo svih sektora gospodarstva (A1 Hrvatska, Wiener osiguranje, Fortenova, Rimac, Erste banka, Ericsson Nikola Tesla, Podravka i druge). Te su edukacije sve popularniji izbor za donositelje odluka jer omogućuju da se sadržaj i metode učenja prilagode stvarnim izazovima i ciljevima s kojima se suočava određena kompanija. To u praksi znači da se uz pomoć stručnjaka kroz program radi na konkretnim studijama slučaja (case study) pojedinih tvrtki, koje su specifične i različite za svaki pojedini sektor gospodarstva.

Algebra MBA Poslovna škola angažira stručnjake iz različitih industrija te iskusne poslovne profesionalce i predavače, što osigurava da sadržaj edukacije bude praktičan, relevantan i usklađen s najnovijim trendovima u poslovanju. Zaposlenici kompanija mogu učiti od najboljih u svom području te se razvijati kroz mentorstvo i interaktivne radionice. To uključuje industrije poput IT-a, financija, maloprodaje, proizvodnje, zdravstva i mnogih drugih. Personalizirani pristup poslovnim edukacijama omogućava kompanijama da investiraju u razvoj svojih zaposlenika na način koji direktno odgovara njihovim strateškim potrebama.

Novi program namijenjen product managerima

Prema brojnim indikatorima, Hrvatskoj nedostaje kvalitetna edukacija i formalni programi za usavršavanje stručnjaka u području upravljanja proizvodima (product management). Uvidjevši ovaj nedostatak, Sveučilište Algebra je prva na domaćem tržištu pokrenula program stručnog usavršavanja pod nazivom ‘Produkt menadžment‘.

Program je lansiran u svrhu utilizacije Strategije pametne specijalizacije (S3) i razvoja vještina i kompetencija osoba zaduženih za upravljanje proizvodima ponajprije u IT sektoru, ali i svim ostalim kompanijama koje su produktno orijentirane.

Polaznici programa naučit će kako razvijati inovativne proizvode, identificirati potrebe tržišta (korisnika/klijenta), analizirati strateški fit i poslovnu isplativost razvoja produkta, osmisliti potrebne funkcionalnosti produkta, definirati metrike praćenja i poboljšanja produkta, upravljati razvojem i testiranjem produkta u raznim fazama zrelosti, voditi tim i suradnju s ostalim odjelima unutar tvrtke te osmisliti marketinšku i komunikacijsku strategiju, kao i upravljati životnim ciklusom produkta. 

13. studeni 2024 16:29