Poznavajući činjenicu da dugi niz godina regija Moslavina ima dobru perspektivu na ukupnom i na turističkom tržištu te uzimajući u obzir najavljene zaokrete u promociji hrvatskog turizma i brendiranju Hrvatske, posebice njezinog kontinentalnog dijela, LAG „Moslavina“ i pet turističkih zajednica s područja Moslavine, u okviru projekta suradnje sufinanciranim EU sredstvima kroz projekt „Turizmom razvijamo područje“ izradili su brend strategiju destinacije Moslavina. U sklopu brend strategije osmišljeni su vizual i slogan Moslavine, a s ciljem doprinosa dodatnim promocijskim aktivnostima, napravljena je i ilustrativna turistička karta područja, promotivni film te internetska stranica moslavina.travel na kojoj je objedinjena turistička ponuda cijele regije.
Uz uspješno provedena dva projekta "Izrada strategije brendiranja destinacije Moslavina" i "Digitalizacija turističke ponude Moslavine", turističkim je dionicima omogućen alat koji zasigurno potencira da destinacija i ponuda regije Moslavina budu prepoznatljive na turističkom tržištu i dostupna na najvećem prodajnom kanalu 21. stoljeća - internetu.
Modeli turističkog i drugog brendiranja destinacije razlikuju se ovisno o ciljevima, no postoje elementi koji se mogu primijeniti svugdje, stoga je ključno polazište da aktivnosti za to polaze od podataka i razmišljanja ciljane publike, a manje od vlastitih stavova i instinkata jer uspješno osmišljene marketinške kampanje utječu na ekonomski rast, stvaraju nove poslove i pružaju priliku zainteresiranim investitorima kojima su otvorene mogućnosti za brojna i razna ulaganja. Poznato je da su glavni motivatori putovanja prekrasni krajolici, ugodne aktivnosti i odredišta dobre vrijednosti, a upravo je regija Moslavina ta ''nova'' destinacija koja nudi fantastičan raspon iskustava za povećan protok turista što joj ujedno otvara vrata za zajedničke poslove s partnerima i potencijalnim ulagačima.
Prognoze za europski turizam su snažne i vjeruje se kako će prometna pristupačnost Moslavine, uključujući njezinu raznoliku ponudu kao što su Moslavačka gora, Lonjsko polje te eno-gastro ponuda, i dalje biti motiv za posjet destinaciji, kako Europljana, tako i turista s ostalih kontinenata. Moslavina je, gledajući strukturalne probleme s kojima se druge vodeće industrije suočavaju, globalno konkurentna u turizmu jer, prije svega, obiluje prirodnom i nematerijalnom kulturnom baštinom što ju čini održivom destinacijom, vrlo dobro energetski učinkovitih predispozicija i inovativnih digitalnih-soft rješenja.
Brendiranjem Moslavine identificirana su njezina ključna područja kao i izazovi za privlačenje i zadržavanje radne snage. Brend strategija i digitalizacija ponude Moslavine doprinijet će većoj produktivnosti svih sektora te boljoj upotrebi imovine što će, dugoročno gledano, omogućiti gospodarski rast diljem zemlje te pritom nuditi veliku vrijednost posjetiteljima.
Prilikom predstavljanja projekta, u mjesecu travnju, dobivena je velika podrška svih dionika i javnosti te nadležnog Ministarstva turizma i sporta, a sam početak projekta obilježen je manifestacijom ''Moslavina – skrivena zemlja'', u višednevnom trajanju.