
RBA Hrvatska ponovno je stekla certifikat Poslodavac Partner, koji već 19 godina dodjeljuje SELECTIO Grupa, vodeća hrvatska grupacija specijalizirana za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potragu za kadrovima. Certifikat se dodjeljuje organizacijama koje kontinuirano zadovoljavaju visoke standarde u upravljanju ljudskim potencijalima te ulažu u razvoj i dobrobit svojih zaposlenika. Tvrtke koje obnavljaju status Poslodavca Partnera svake godine, pokazuju predanost unapređenju organizacijske kulture, profesionalnog razvoja zaposlenika i njihovog zadovoljstva na radnom mjestu.
- Život velikih sustava je takav da često ono u čemu smo dobri uzimamo zdravo za gotovo, a stvari se ipak trebaju kontinuirano preispitivati i mijenjati. Selectio nam je na tom putu preispitivanja važan partner i putokaz prema implementaciji još boljih praksi. Zato gledam na proces dobivanja ovog važnog certifikata kao na „sistematski pregled“ HR procesa. Preporučujem svima da zastanu jednom godišnje, pogledaju se u ogledalo i pitaju sami sebe kako su, u čemu su dobri, ali i gdje su im bolne točke. Nama je bolna točka svaka gdje iskustvo naših djelatnika nije na vrhunskoj razini. A takvih je sve manje i to je dokaz da kao tim radimo jako dobar posao - rekao je Ivan Tolić, direktor Upravljanja ljudskim i organizacijskim potencijalom i održivosti u RBA.
Kontinuirana briga o zaposlenicima
RBA sustavno prikuplja povratne informacije zaposlenika i temeljem rezultata provodi konkretne inicijative za poboljšanje organizacijske klime i kulture. Prikupljeni podaci omogućuju tvrtki bolje razumijevanje potreba zaposlenika te stvaranje prilagođenih rješenja za poboljšanje njihovog iskustva na radnom mjestu. Poseban naglasak stavljen je i na onboarding novih zaposlenika, uz kontinuirano prikupljanje povratnih informacija radi njegova unapređenja. Yello Hello aplikacija omogućuje moderniziran i kvalitetan onboarding proces, uključujući mentorsku podršku, jasne ciljeve probnog perioda i edukativne materijale.
Tvrtka kontinuirano unapređuje brojne inicijative koje proizlaze iz prikupljenih povratnih informacija. Tako, u sklopu redovnih online susreta s predsjednicom Uprave, zaposlenici kvartalno dobivaju informacije o strateškim inicijativama i ostvarenim rezultatima Banke te imaju priliku izravno postavljati pitanja i tako uspostaviti otvoren dijalog te osnažiti međusobno povjerenje. Uz to, kroz inicijativu ‘RBAality‘, multidisiplinarni tim zaposlenika kontinuirano radi na projektima koji kreiraju i promiču nove načine i modele rada, čime se otvaraju mogućnosti za suradnju, inovacije i bolje prilagođavanje poslovanja promjenama na tržištu.
Fokus na dobrobit zaposlenika
RBA kontinuirano razvija well-being programe koji zaposlenicima pružaju potrebno znanje i podršku u očuvanju zdravlja i ravnoteže između poslovnog i privatnog života. RBA je nositeljica i Future Resilience certifikata iz SELECTIO Grupe koji ubrzava uvođenje poželjnih HR praksi s naglaskom na dobrobit zaposlenika. Samo u protekloj godini u Future Resilience programu je sudjelovalo 2.475 zaposlenika, koji su kroz edukacije i coaching stekli alate za uspješnije nošenje sa stresom i nepredvidivim situacijama.
Dodatno, tvrtka provodi program ‘BeeWell‘ koji uključuje širok spektar inicijativa, od radionica s nutricionistima, edukacija o mentalnom zdravlju, roditeljstvu i generacijskim razlikama, do besplatnih online treninga i psihološke podrške. Odaziv zaposlenika na edukacije i radionice je iznimno visok, a zahvaljujući dvosmjernoj komunikaciji, sadržaj programa kontinuirano se prilagođava stvarnim potrebama zaposlenika. Zaposlenicima je na raspolaganju i više od 25 različitih novčanih i nenovčanih benefita, čime se dodatno potvrđuje predanost tvrtke stvaranju poticajnog i podržavajućeg radnog okruženja.