Ukratko
StoryEditor

Raiffeisen banka Hrvatska ponovno je nositelj prestižnog certifikata Poslodavac Partner

19. Veljača 2025.

RBA Hrvatska ponovno je stekla certifikat Poslodavac Partner, koji već 19 godina dodjeljuje SELECTIO Grupa, vodeća hrvatska grupacija specijalizirana za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potragu za kadrovima. Certifikat se dodjeljuje organizacijama koje kontinuirano zadovoljavaju visoke standarde u upravljanju ljudskim potencijalima te ulažu u razvoj i dobrobit svojih zaposlenika. Tvrtke koje obnavljaju status Poslodavca Partnera svake godine, pokazuju predanost unapređenju organizacijske kulture, profesionalnog razvoja zaposlenika i njihovog zadovoljstva na radnom mjestu.

- Život velikih sustava je takav da često ono u čemu smo dobri uzimamo zdravo za gotovo, a stvari se ipak trebaju kontinuirano preispitivati i mijenjati. Selectio nam je na tom putu preispitivanja važan partner i putokaz prema implementaciji još boljih praksi. Zato gledam na proces dobivanja ovog važnog certifikata kao na „sistematski pregled“ HR procesa. Preporučujem svima da zastanu jednom godišnje, pogledaju se u ogledalo i pitaju sami sebe kako su, u čemu su dobri, ali i gdje su im bolne točke. Nama je bolna točka svaka gdje iskustvo naših djelatnika nije na vrhunskoj razini. A takvih je sve manje i to je dokaz da kao tim radimo jako dobar posao - rekao je Ivan Tolić, direktor Upravljanja ljudskim i organizacijskim potencijalom i održivosti u RBA.

Kontinuirana briga o zaposlenicima

RBA sustavno prikuplja povratne informacije zaposlenika i temeljem rezultata provodi konkretne inicijative za poboljšanje organizacijske klime i kulture. Prikupljeni podaci omogućuju tvrtki bolje razumijevanje potreba zaposlenika te stvaranje prilagođenih rješenja za poboljšanje njihovog iskustva na radnom mjestu. Poseban naglasak stavljen je i na onboarding novih zaposlenika, uz kontinuirano prikupljanje povratnih informacija radi njegova unapređenja. Yello Hello aplikacija omogućuje moderniziran i kvalitetan onboarding proces, uključujući mentorsku podršku, jasne ciljeve probnog perioda i edukativne materijale.

Tvrtka kontinuirano unapređuje brojne inicijative koje proizlaze iz prikupljenih povratnih informacija. Tako, u sklopu redovnih online susreta s predsjednicom Uprave, zaposlenici kvartalno dobivaju informacije o strateškim inicijativama i ostvarenim rezultatima Banke te imaju priliku izravno postavljati pitanja i tako uspostaviti otvoren dijalog te osnažiti međusobno povjerenje. Uz to, kroz inicijativu ‘RBAality‘, multidisiplinarni tim zaposlenika kontinuirano radi na projektima koji kreiraju i promiču nove načine i modele rada, čime se otvaraju mogućnosti za suradnju, inovacije i bolje prilagođavanje poslovanja promjenama na tržištu.

Fokus na dobrobit zaposlenika

RBA kontinuirano razvija well-being programe koji zaposlenicima pružaju potrebno znanje i podršku u očuvanju zdravlja i ravnoteže između poslovnog i privatnog života. RBA je nositeljica i Future Resilience certifikata iz SELECTIO Grupe koji ubrzava uvođenje poželjnih HR praksi s naglaskom na dobrobit zaposlenika. Samo u protekloj godini u Future Resilience programu je sudjelovalo 2.475 zaposlenika, koji su kroz edukacije i coaching stekli alate za uspješnije nošenje sa stresom i nepredvidivim situacijama.

Dodatno, tvrtka provodi program ‘BeeWell‘ koji uključuje širok spektar inicijativa, od radionica s nutricionistima, edukacija o mentalnom zdravlju, roditeljstvu i generacijskim razlikama, do besplatnih online treninga i psihološke podrške. Odaziv zaposlenika na edukacije i radionice je iznimno visok, a zahvaljujući dvosmjernoj komunikaciji, sadržaj programa kontinuirano se prilagođava stvarnim potrebama zaposlenika. Zaposlenicima je na raspolaganju i više od 25 različitih novčanih i nenovčanih benefita, čime se dodatno potvrđuje predanost tvrtke stvaranju poticajnog i podržavajućeg radnog okruženja.

19. veljača 2025 09:13