
Preko 1,5 tisuća joga-učitelja potpisalo je otvoreno pismo u kojem od kompanije zahtijevaju da svoje vrijednosti živi u praksi te je prozvali zbog nedovoljne brige o okolišu
Unatoč financijskim nesigurnostima i geo-političkoj krizi, poznati proizvođač joga opreme – Lululemon još je jednom pokazao da je otporan na eksterne krize te, kao što je to bio slučaj i s pandemijom, ostvario rast prihoda. Točnije, drugom kvartalu ove godine, prihodi su im skočili za 29 posto na 1,87 milijardi dolara. No, unatoč dobrim rezultatima i činjenici da su premašili projekcije, Lululemon ima razloga za brigu. Naime, brend koji među ljubiteljima joge uživa status najpopularnijeg i čije hlače i topiće najčešće biraju globalne influencerice, našao se na udaru upravo svoje vjerne publike. Preko 1,5 tisuća joga-učitelja potpisalo je otvoreno pismo u kojem od kompanije zahtijevaju da svoje vrijednosti živi u praksi te je prozvali zbog nedovoljne brige o okolišu.
Održiva proizvodnja
- U svojoj marketinškoj komunikaciji, Lululemon tvrdi da su njihovu odjeću 'dizajnirali jogiji' te se na taj način povezuje sa zajednicama praktičara joge i mindfullnessa, sportašima te profesionalcima iz svijeta zdravlja i wellnessa – navode u otvorenom pismu te dodaju da je pak ovisnost kompanije o ugljenu kao jedinom izvoru energije izuzetno štetan za ljude i okoliš, naročito u državama poput Vijetnama, Kambodže, Šri Lanke i Bangladeša gdje se odjeća proizvodi. Pozivaju upravu navodeći da je Lululemon 'jedan od najvećih, najbrže rastućih i najprofitabilnijih fitness-brendova na svijetu' te da bi smjesta trebali prijeći na održivu proizvodnju u tvornicama diljem svijeta. Ovo su pismo uputili svega nekoliko dana nakon što je vlasnik Patagonie, Yvon Chouinard prepustio kompaniju u ruke organizacija koje se bave klimatskim promjenama te se nadaju da će i Lululemon povući neki ozbiljniji potez i doista stati iza riječi koje navode u marketinškim kampanjama.