Život
StoryEditor

ZICER-ov startup DressApp.GREEN lansirao aplikaciju za prodaju viška stvari iz ormara

19. Lipanj 2024.
Maja Pulić

Lansirana je domaća platforma DressApp.GREEN koja se bavi gorućim problemom modne održivosti i štetnog trenda brze mode zbog kojeg godišnje odbacimo preko 90 milijuna tona odjeće i obuće.

Platforma je kombinacija društvene mreže i internetske trgovine, a korisnici putem nje mogu prodavati svoj višak modnih artikala, kupovati artikle drugih korisnika, ali i objavljivati dnevne modne kombinacije kojima je za cilj inspirirati ostale članove da više koriste ono što već imaju u ormaru. U aplikaciji su integrirani sustavi za dostavu i plaćanje, a kupac ima pravo na plaćeni povrat ako artikl ne odgovara onom iz oglasa. Na taj način DressApp.GREEN jamči potpunu sigurnost i zaštitu kupca i prodavatelja te pružaju svojim korisnicima premium uslugu s 0-24 sata dostupnom podrškom.

– Iako je riječ o tehnološki zahtjevnom projektu u čiji razvoj je utrošeno skoro dvije godine intenzivnog rada, samo korisničko iskustvo za krajnje korisnike je iznimno jednostavno i ugodno. Nakon preuzimanja aplikacije korisnik se registrira svojom e-mail adresom i odmah može početi koristiti aplikaciju kao kupac, prodavatelj ili oboje. Kupac kupuje kao na bilo kojem drugom webshopu, u dva klika, a kako je u današnje vrijeme online sigurnost postala prioritet, u DressApp.GREEN-u smo za uslugu naplate potpisali suradnju sa svjetski poznatim servisom Stripe kojeg koriste brojne tehnološke tvrtke i platforme za kupnju kao što je Shopify, Zoom, Amazon, Google i Lyft – pojašnjava Maja Pulić, osnivačica startupa DressApp.GREEN.

Sam proces prodaje putem platforme iznimno je jednostavan.

– Artikl oglasite na svom profilu, sami odredite cijenu i opišete predmet koji prodajete te pustite algoritam da kupce dovede do vas. Prije nego počnete prodavati i objavite prvi oglas, aplikacija vas uputi da kreirate svoj Stripe Express račun putem kojeg u svakom trenutku pratite svoju zaradu i primate uplate na račun – kaže Pulić.

U DressApp-u kažu da su i taj proces maksimalno pojednostavili tako da su sve odgovore za korisnike unaprijed ispunili, prodavatelj treba upisati samo svoje ime, adresu i IBAN za primanje uplata. Cijeli proces traje kraće od minute. Tek nakon prve prodaje Stripe će tražiti da dodatno potvrdite svoj identitet no i pritom je korisnička služba DressApp-a dostupna 0-24 putem društvenih mreža, maila ili WhatsAppa, kako je korisniku lakše.

Pulić ovaj projekt razvija uz potpunu podršku Zagrebačkog inovacijskog centra – ZICER-a, a ističe kako joj je upravo njihov stručni tim mentora osigurao itekako značajan vjetar u leđa. U prvoj fazi razvoja, dok je DressApp.GREEN bio samo ideja na papiru, provela je tri mjeseca u ZICER-ovu procesu predinkubacije. Tijekom tog procesa zajedno su analizirali cjelokupan projekt, doradili poslovni plan i definirali smjer razvoja.

Nakon osnivanja tvrtke, Pulić se vraća u ZICER, no ovoga puta u proces inkubacije. Tu zapravo koristi sve prednosti ovog vodećeg startup ekosustava – znanje i iskustvo dokazanih mentora, ured dovoljan za mali ali rastući tim, logističku podršku, a i redovito pohađa radionice i edukacije u njihovoj organizaciji na kojima svoje znanje dijele stručnjaci iz različitih područja kao što su prodaja, pravo, financije, menadžment i ostalih interesa ključnih za razvoj jednog startupa.

Iako je u početnoj fazi primarna funkcija aplikacije kupnja i prodaja, pod sloganom #nemoraskupitsve naglašava da second hand nije jedini način za poticanje modne održivosti. U planu im je promovirati iznajmljivanje odjeće, posuđivanje, češće i duže nošenje onog što već imamo, biranje kvalitetnijih artikala koji će trajati godinama, ekološki materijali, recikliranje, doniranje te davanje prednosti domaćim proizvođačima i dizajnerima. Čitav niz koraka koji bi trebali doprinijeti borbi protiv klimatskih promjena, a koje su izravno uzrokovane modnom industrijom kao trećim najvećim zagađivačem današnjice.

30. lipanj 2024 08:04