
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=HibFJ2A2A0U&feature=youtu.be[/embed]
Odlične vijesti dolaze iz Bruxellesa za potrošače, naime sinoć je ispregovarana uredba o europskom elektroničkom komunikacijskom kodu na kojem već dugo radimo u Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača, kazala je Biljana Borzan u videu.
Uredba stupa na snagu od svibnja iduće godine i prema njoj maksimalne cijene poziva će se ograničiti na 1,40 po minuti, a za sms 45 lipa.
Istraživanja su pokazala, tvrdi Borzan, da operateri znaju trošak minute poziva naplatiti potrošaču i 50 puta više nego što je stvarni trošak za njih.
Budući da su cijene u nekim državama članicama i do 80 centi po minuti, u Hrvatskoj su, ovisi o operateru i tarifi, oko 5 kuna po minuti, onda su ovo uistinu fenomenalne vijesti, završila je Borzan.