
Turska tvrtka Göçmen Börekçisi za proizvodnju bureka i drugih pekarskih proizvoda planira sa svojim međunarodnim brendom Tegtat Bakery ulazak na hrvatsko tržište. Traži partnera i nositelja franšize, koji treba ulazno uložiti 15.000 eura, a ovisno o veličini poslovnog prostora investicija u jednu pekarnicu kreće se između 50.000 i 100.000 eura. Očekivani povrat je za dvije do tri godine, ugovor predviđen na deset godina, a plan je u idućih par godina otvoriti dvadesetak pekarnica u većim hrvatskim gradovima.
>>> Pekarima sve raste više od plaća
Göçmen Börekçisi jedna je od dvadeset najbrže rastućih turskih kompanija. Do sada je sa svojim brendom izašla na tržišta Velike Britanije i Njemačke, a osim Hrvatske u planu su joj Švicarska te arapske i druge zemlje. U traženju partnera u Hrvatskoj podršku joj pruža zagrebačka konzultantska tvrtka CBBS, kojoj je na čelu Berislav Čižmek.