Lider trend
StoryEditor

Šest slučajeva životne promidžbe

28. Ožujak 2016.

Promidžba nije slučajna jer je potencijal slučajnosti kratkotrajan. No prizori iz stvarnoga života mogu itekako dobro reklamirati brend. Dokazale su to slučajne reklame u čijim su glavnim ulogama nogometaši Ivan Rakitić i Neymar, pa i narkodiler El Chapo

Mnogo je primjera nenamjerne promidžbe koja je neki brend, čak i lokalni, učinila planetarno prepoznatljivim. Hrvatski je primjer Krašev keks Domaćica kojim su se sladili hrvatski nogometni reprezentativac i igrač Barcelone Ivan Rakitić i njegov suigrač Neymar te to objavili na društvenim mrežama... Primjera ima mnogo, čak i na hrvatskoj razini, a o svjetskoj da i ne govorimo.

O ovoj temi mogli ste pročitati jučer, a sada vam donosimo šest slučajeva životne promidžbe.

1. Na ovogodišnjemu Super Bowlu Peyton Manning, igrač NFL-a, u intervjuu je dvaput spomenuo pivo Budweiser. Tvrtka Anheuser-Busch na slučajnoj je promidžbi zaradila više od tri milijuna dolara, a Manning ništa.

2. Hrvatska turistička zajednica na prošlogodišnjem je finalu Super Bowla pozvala trenera pobjedničke momčadi – oba su bila hrvatskoga podrijetla - da provede odmor u domovini predaka. Finale je gledalo više od sto milijuna ljudi. Odbojkaška lopta brenda Wilson u filmu ‘Brodolom života’ s Tomom Hanksom pojavila se ‘slučajno’. Wilson navodno nije platio ‘product placement’ u filmu, ali nakon uspjeha filma izbacio je iznimno tražen proizvod.

3. Fotografija na Instagramu na kojoj hrvatski reprezentativac i igrač NK Barcelone Ivan Rakitić sa suigračem Neymarom jede Krašev keks Domaćicu potaknula je Kraš da žurno u Barcelonu pošalje svoje slatkiše i najavi humanitarne akcije u Španjolskoj i Brazilu.

4. Video francuskog turista Pascala Tanga i dvojice njegovih prijatelja s ljetovanja u Hrvatskoj vidjelo je više od 436 tisuća ljudi, od kojih 300.000 samo u prvih pet dana. Na Facebook ga je stavila i Vlada RH, a autori su nagrađeni posjetom Baranji gdje su snimili novi video koji je vidjelo 90.000 ljudi.

5. Dok je izmišljeni srednjoškolski profesor kemije iz New Mexica kojega smo gledali u planetarno popularnoj seriji ‘Breaking Bad’ Walter White alias Heisenberg predstavljao američku srednju klasu koja izumire, njegov izgled tate iz predgrađa dao je priliku pomalo zaboravljenom brendu da se vrati na veliku scenu: oživio je brend Clarks Shoes i njegov zaštitni znak, model Wallabees.

6. Kampanja Red Bull Stratos prije nekoliko je godina stvorila stvaran i povijesni događaj, let-pad Felixa Baumgartnera s ruba svemira. Zatim je ovjekovječila svoj brend sloganom ‘Red Bull daje ti krila’.

10. studeni 2024 00:39