Hrvatska
StoryEditor

Igor Nekić (Terme Sveti Martin): Povratne informacije zaposlenika važne su nam za promjene u poslovanju

12. Studeni 2021.
Igor Nekić, Terme Sveti Martin
S boljim međusobnim povezivanjem porasla je i motiviranost zaposlenika jer se međusobno potiču i u poslovnom i u privatnom aspektu života, a Jenz im je uvelike pomogao i u tome da shvate kako je svaki pojedinac važan kotačić u resortu

Ljetna je sezona gotova i u Termama Sveti Martin zadovoljni su rezultatima jer su u ovoj neizvjesnoj godini uspjeli čak i nadmašiti njihova očekivanja. Bio je to izazovan zadatak posebice stoga što su, da bi postigli dobre poslovne rezultate i podignuli kvalitetu usluge, morali prevladati veliku boljku hrvatskog turizma, nedostatak radne snage.

– Zaposlenici su temeljni resurs s obzirom na to da su baš oni nositelji uspješnog poslovanja svake tvrtke, zbog čega bi bez njih ostvarivanje rezultata bilo nemoguće. To je posebice istaknuto u turizmu, u kojem su zaposlenici ključ uspjeha, a tako je i u Termama Sveti Martin, gdje je trenutačno zaposleno 155 osoba – kaže Igor Nekić, generalni direktor tih termi koje zaposlenike potiču da se svojim idejama i kreativnim radom što više uključe u cjelokupno poslovanje.

'Radi i dodatno zaradi'

Jedan od načina na koji to čine jest nagrađeni projekt pokrenut prije nekoliko godina 'Radi i dodatno zaradi' kojim se od zaposlenika s vlastitim OPG-om kupuju proizvodi i nude se gostima Termi.

– Na primjer, jedan od naših zaposlenika proizvodi bučino ulje, a mi ga otkupljujemo i koristimo se njime u pripremi hrane u svojim restoranima. Nadalje, neki od naših zaposlenika vode satove joge ili mindfulness-meditacije, boot camp ili gimnastiku za djecu zaposlenika. Sve to utječe na širenje svijesti o tome da je naš domaći čovjek dragocjen i da su upravo naši zaposlenici ambasadori naše tvrtke i projekata koji se temelje na održivom razvoju, očuvanju prirode i udruživanju s dionicima turizma na lokalnoj i regionalnoj razini – objašnjava Nekić koji je u poslovanje ove godine među prvim turističkim resortima tog tipa uveo inovaciju ne bi li internu komunikaciju sa zaposlenicima podignuo na još višu razinu.

Sredinom ožujka službeno su se kao komunikacijskim kanalom počeli koristiti aplikacijom Jenz koja im je, kako kaže direktor, otvorila vrata da se međusobno bolje upoznaju, spoje lice svakog zaposlenika s imenom u potpisu maila, doznaju osobne interese i hobije zaposlenika te, veoma bitno, doznaju što oni misle o novostima koje se uvode u poslovanje.

– Vrlo je važno konstantno komunicirati sa zaposlenicima na svim radnim mjestima kako bismo od njih dobili povratne informacije o promjenama u poslovanju. Kolegice i kolege koji svoje poslove rade svakodnevno najbolje znaju što je primjenjivo, ali također sudjeluju u odlučivanju, što smatramo važnim dijelom organizacijske kulture. Odluku je mnogo lakše prihvatiti kad ste bili dio procesa njezina donošenja i ona vam je sasvim jasna – objašnjava Nekić, zadovoljan što se Jenzom lako i brzo dopire do svih zaposlenika, čak i onih koji nemaju službenu e-adresu.

Trenutačno širenje vijesti

Tako je o svakoj poslovnoj promjeni, kao što je, primjerice, promjena radnog vremena u nekoj od sastavnica resorta, moguće trenutačno proširiti vijest među zaposlenicima, a uz pomoć njih i gostima.

– Jenzom se u službenom dijelu najviše koristimo kako bismo zaposlenicima predstavili projekte na kojima radimo ili na kojima ćemo u budućnosti raditi, kako bismo ih informirali o važnim promjenama unutar naše tvrtke, kako bismo se pohvalili nagradama koje smo osvojili ili pokazali što drugi pišu o nama te kako bismo pojedinačno predstavili svakog zaposlenika s nekoliko lijepih riječi o njemu. U društvenom dijelu Jenza zaposlenike potičemo na objavljivanje zanimljivih zgoda s posla, njihovih hobija, fotografija s putovanja te svega čime bi se htjeli pohvaliti na našoj zatvorenoj društvenoj mreži – iznosi generalni direktor Termi Sveti Martin i pritom priznaje da je pri uvođenju Jenza bilo malo početne nedoumice među zaposlenicima, ali i da su brzo spoznali dobrobiti te aplikacije i počeli se međusobno motivirati na objavljivanje, komentiranje i davanje pohvala kolegama kojima žele uljepšati dan.

Nekić napominje da je s boljim povezivanjem porasla i motiviranost zaposlenika jer se međusobno potiču i u poslovnom i u privatnom aspektu života, a Jenz je uvelike pomogao u tome da shvate kako je svaki pojedinac važan kotačić u Termama Sveti Martin.

Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Jenz i Termama Sveti Martin.

12. studeni 2024 10:19