Oglašivači u 2013. planiraju povećati sredstva za oglašavanje na televiziji i Internetu. Pokazuju to rezultati istraživanja ‘Uloga interneta u poslovanju tvrtki u RH‘ koju je četvrtu godinu zaredom provela tvrtka inspiracija.com.
U istraživanju su ispitanici iz 312 tvrtki koje posluju u Hrvatskoj odgovorili kakvi su im planovi za oglašavanje u 2013. i 2014. s naglaskom na korištenje Internet za razvoj poslovanja.Povećanje oglašivačkih budžeta očekuje se samo za TV i Internet dok će budžeti za ostale medije stagnirati ili čak padati. Najveći broj tvrtki svoja sredstva planira potrošiti na internetu. Čak 9 od 10 tvrtki iz istraživanja planira koristiti neki oblik internetskih medija za komunikaciju s tržištem. Drugi najkorišteniji oglašivački medij i dalje će biti tiskovine u kojima će oglašavati 25 posto tvrtki iz istraživanja. Slijede vanjske površine sa 17 posto, radio 14 posto i televizija 10 posto. Procjenjuje se da broj oglašivača u pojedinom mediju prvo definira cijena, tek zatim korist od oglašavanja. Budžete ce u 2014. povećati cak 72% internetskih oglašivača. Razlog tomu možemo pronaći u sadašnjim relativno malim iznosima za oglašavanje (u odnosu na druge medije) i brzorastućoj popularnosti interneta: rast broja korisnika, različitost medija, interakcija i dvosmjerna komunikacija, lakša segmentacija potrošača te lakše mjerenje rezultata kampanje. Najčešći oblici komunikacije na internetu biti će E-mail i Newsletter za koje će se odlučiti 66% korisnika. Od komercijalnih formata oglašavanja najkorišteniji biti će plaćene ključne riječi (61%), dok će bannere koristiti nešto više od polovice tvrtki iz istraživanja. Važno je istaknuti da profili na društvenim mrežama postaju sve značajniji oblik komunikacije s tržištem, kojeg u ovoj godini planira koristiti čak 2/3 tvrtki iz istraživanja.